E-book
In basket
„(…) ZZL stanowi fragment zarządzania i działalności biznesowej. Jest zanurzone w konkretnych społecznościach, kulturach, społeczeństwie i hi-storii. Zwraca na to uwagę wielu autorów w tej książce (…).Ważny jest pro-fesjonalizm i sprawność w posługiwaniu się odpowiednimi metodami i na-rzędziami, stosowanie właściwych procedur. Niemniej ZZL nie ogranicza się przecież do działalności operacyjnej. Istotne, w istocie najważniejsze, są war-tości i cele, którym ZZL służy, przyjmowane strategie, a także wspominane wyżej szersze konteksty i odniesienia (…). Teksty, składające się na tę monografię, zostały podzielone na trzy części. Część pierwszą zatytułowano Trendy i wyzwania HRM, drugą – Przywództwo, kompetencje, satysfakcja, a trzecią – Studia przypadków, komu-nikaty studentów i słuchaczy-praktyków. Książka zawiera 27 rozdziałów-artykułów oraz 10 komunikatów. (…) Tadeusz Oleksyn
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again